17. června 2020 Aktuality

Návštěvy v Domově obnoveny

Aktualizace pravidel v našem Domově. Nedoporučujeme odchody ze zařízení, v případě přání klienta možno domluvit odchod mimo areál s vedoucí sestrou směny, apelujeme však na důsledné dodržování preventivních opatření a předcházení zavlečení nákazy do domova; viz nížeji.  

Covid 9/ PRAVIDLA PRO NÁVŠTĚVY PO PANDEMII COVID - 19
Rozhodnutím MPSV dojde k uvolňování v sociálních službách a k umožnění návštěv v pobytové službě od 25. května 2020 při dodržování přísných preventivních opatření;
 
Informace o pravidlech návštěv vám předáme několika způsoby (osobně či na recepci, telefonicky, e-mailem). Doporučená pravidla budou zároveň vyvěšena u vchodu do Domova a uveřejněna na našich webových stránkách, prosím, přistupujme k nim svědomitě;
 
Do odvolání je návštěvu možné vykonat pouze v počtu 2 osob k jednomu klientovi ve stejném čase;
 
Doporučené návštěvní hodiny jsou od 10:00 do 16:30 hodin a dle předchozí reservace v recepci na tel: 731619750 a 377310420, aby nedocházelo k velké koncentraci osob. Provoz recepce bude nově zaměřen hlavně na prevenci nákazy a dodržování přísných preventivních opatření;
 
Vzhledem k novým opatřením bude nově každá návštěva hlášena a zapsána do Knihy návštěv vč. aktuálního kontaktu, z důvodu případného trasování a za podmínek GDPR;
 
Při vstupu do areálu vám bude změřena teplota, nad 37°C bude návštěva zakázána;
 
Návštěva bude dotazována, zda se v posledních 14 dnech nesetkala s osobou pozitivně testovanou na Covid-19, a zda nemá příznaky spojené s onemocněním;
 
Recepce vám předá informace k návštěvám, informuje dané patro a doporučí prostor pro návštěvu. Využívejte hlavně zahradu domova, případně chodby. U klientů, jejichž zdravotní stav neumožňuje pobyt mimo pokoj, bude návštěva samozřejmě na pokoji, za zvýšených hygienických pravidel (ve dvoulůžkovém pouze návštěva jednoho z obyvatelů pokoje a s použitím paravánu či žaluzie);
 
Doporučená doba návštěvy je 1 hod max.;
 
Věci donesené klientovi návštěva musí vydezinfikovat u vchodu na stolečku nebo předá recepčním či personálu a před vstupem bude provedena jejich dezinfekce. Sociální pracovnice bude nadále koordinátorem procesu dezinfekce;
 
Po celou dobu pobytu v Domově musí mít návštěva zakrytá ústa a nos rouškou a musí dodržovat přísná preventivní opatření (dezinfekce rukou u vchodu, použití návleků, dodržování bezpečné vzdálenosti 2 m od navštíveného a od ostatních);
 
Klient může mít roušku i ochranný štít při kontaktu s návštěvou, v případě potřeby zajistí personál;
Nedoporučujeme návštěvy dětí;
 
Nedoporučujeme odchody ze zařízení, v případě přání klienta možno domluvit odchod mimo areál s vedoucí sestrou směny, apelujeme však na důsledné dodržování preventivních opatření a předcházení zavlečení nákazy do domova;
 
Po každé návštěvě recepční provede dezinfekce ploch, kterých se dotýkají ruce návštěvy prostředkem s virucidním účinkem. V místnosti bude vyvětráno;
 
Možnost individuálního duchovního doprovázení klientů a možnost konání bohoslužeb při účasti nejvíce 10 osob;


Zmiňovaná doporučení jsou prostředky prevence pro nás všechny, vaše blízké, vás, nás. Děkujeme za pochopení. Individuálním přáním a potřebám jsme naklonění, neváhejte se na nás s důvěrou obracet.


sepsala Dejmková, Janouškovec  

konzultace: Zachardová, Jelínková                                                        
Schválil ředitel Městské charity Plzeň Mgr. Pavel Janouškovec, 
ÚPRAVA BODU Č. 14